You are not connected. Please login or register

General Discussion 2

Go to page : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next

Go down  Message [Page 24 of 25]

1General Discussion 2 - Page 24 Empty General Discussion 2 on Mon Aug 26, 2013 10:38 pm

G man

G man
Aqua
First topic message reminder :

What?!
Another one?! 



General Discussion 2 - Page 24 Meowmeow
[You must be registered and logged in to see this link.]

921General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 4:34 am

G man

G man
Aqua
Ahm.
Missed me fellas?



General Discussion 2 - Page 24 Meowmeow
[You must be registered and logged in to see this link.]

922General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 9:09 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
Yeah..missed your "superactivity" in the forum lol



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

923General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 11:58 am

G man

G man
Aqua
Well.... I have tests going on... I assume I'll be more active in a week or so.



General Discussion 2 - Page 24 Meowmeow
[You must be registered and logged in to see this link.]

924General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 12:22 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
No worries m8 , was just jk Smile



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

925General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 3:03 pm

Mark975

Mark975
Global Mod
Good luck with your tests.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

926General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Thu Mar 27, 2014 4:52 pm

Jassi

Jassi
Yeah good luck man Razz hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

927General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 1:27 am

Princess peach


Goooood luck G-man ~~~~~~~~~

928General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 5:45 am

Mario

Mario
Lightning
Yawww people Smile



General Discussion 2 - Page 24 Sabo_signature_by_awsantheawesome-d7o2rjk

929General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 11:04 am

Jassi

Jassi
Yo man Very Happy hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

930General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 1:23 pm

Mario

Mario
Lightning
Yo jassi, would u like some fries with that shake? mario? I don't know y but u remind me of a legendary roasted peanut rockin' the woods......yeah, I am insane Razz



General Discussion 2 - Page 24 Sabo_signature_by_awsantheawesome-d7o2rjk

931General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 2:28 pm

Jassi

Jassi
Hehe I'm used to compliments Razz and Yeah I love french fries with chilli n salt Very Happy hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

932General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 3:34 pm

Mario

Mario
Lightning
Stop the randomness and go throw yo mushroom in the pool of peanut butter, while eating these fries Razz



General Discussion 2 - Page 24 Sabo_signature_by_awsantheawesome-d7o2rjk

933General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 4:31 pm

Jassi

Jassi
Brain got Boomed Very Happy hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

934General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 6:38 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
owing to the lack of active participation , SOTW will be witheld for some days  pale Sad 



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

935General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 8:45 pm

Jassi

Jassi
Yeah everyone seems to be busy Sad hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

936General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 11:25 pm

Princess peach


don't worry max,
i only have like a month and i finished 7th grade...
YAHOOO!!!!
so don't worry! 'kay?

937General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 11:28 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
Lol pp !



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

938General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 11:46 pm

Jassi

Jassi
Hehe don't worry Max.. (got nothing else to post) Razz hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

939General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Fri Mar 28, 2014 11:57 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
Jassi : lol paaji !



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

940General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 12:02 am

Jassi

Jassi
Oh Man, are you an Indian? Very Happy hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

941General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 10:43 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
Yeah I am real life buddy of Rhino.freak lol !



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

942General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 11:57 am

Jassi

Jassi
Oho now I remember Rhino did mention it somewhere Razz anyways glad to hear Very Happy hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

943General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 4:16 pm

Mark975

Mark975
Global Mod
Hey guys! Sorry again for being inactive for a bit.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

944General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 6:57 pm

Jassi

Jassi
Hehe Welcome back man Razz hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

945General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sat Mar 29, 2014 9:29 pm

Princess peach


you were inactive???
btw, welcome back!

946General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 4:33 am

Mark975

Mark975
Global Mod
Haha yeah a bit Razz. But thanks.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

947General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 10:32 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
Guys plz vote in SOTW !!!!
: tired of again and again activating everyone



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

948General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 12:02 pm

Jassi

Jassi
Working on drawing of the week's entry hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

949General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 12:27 pm

Keiin

Keiin
Guess I will do it too. Goku lel, humping a piece of meat...

950General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 1:59 pm

Mark975

Mark975
Global Mod
He's not humping it...Sicko.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

951General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 2:33 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
Mark , Keiin, PP, G man : plzzzzzz vote in SOTW
(This might be the last one for a while , considering except me and Gohan , gfxers have died here )



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

952General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 3:08 pm

Jassi

Jassi
sob sob Sad my comp isn't in a state to run photoshop hmmm General Discussion 2 - Page 24 1918820303

953General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Sun Mar 30, 2014 3:52 pm

Maxlance

Maxlance
Lightning
Sob sob Sad 



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

954General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 6:40 am

Mark975

Mark975
Global Mod
Okay sorry will do.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

955General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:18 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
Jassi : why u not have an avatar lol ?



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

956General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:19 am

Mark975

Mark975
Global Mod
Haha because he is too cool to have an avatar and his gfx skills are off the charts that making an avatar can't compare to it.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

957General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:22 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
Lol Mark hahahaha ...hmmm  Basketball 



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

958General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:31 am

Mark975

Mark975
Global Mod
Haha it is the truth though!



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

959General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:44 am

Maxlance

Maxlance
Lightning
It is ttt !



General Discussion 2 - Page 24 Vxc10

960General Discussion 2 - Page 24 Empty Re: General Discussion 2 on Mon Mar 31, 2014 11:48 am

Mark975

Mark975
Global Mod
Entering my entry in DOTW now.



ART ARENA!
General Discussion 2 - Page 24 NarutoUzumaki-TeenKid
[You must be registered and logged in to see this link.]
-= GIFTS =-
Spoiler:
Thanks to Max for this amazing Udyr Signature!
General Discussion 2 - Page 24 J3yo1NBfaVVTa
Thanks to G man for this awesome Sasuke Avatar!
General Discussion 2 - Page 24 Sasuke_by_giladavny-d7ite9k

Sponsored content


Back to top  Message [Page 24 of 25]

Go to page : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum